Després d’estar quasi un any governant el Partit Popular de l’Olleria ha presentat uns pressupostos totalment desfasats i que no contemplen cap línia d’inversions ni mesures específiques per a poder fer front a la crisi econòmica propiciada per la COVID-19.

“Ramón Vidal i el seu equip” afirma el portaveu del Compromís, Julià Engo, “es va passar els dos últims anys de legislatura criticant que l’Ajuntament no tinguera un pressupost actualitzat (pel bloqueig del PSOE) i ara que tenien l’oportunitat de corregir-ho va i s’esperen un any a presentar-los. Què han fet tot este temps? A banda de fer-se fotos i propaganda tots els dies cal dirigir l’Ajuntament i ací l’alcalde ha estat molt absent. És una llàstima perquè ha estat un any perdut, sobretot quan partíem amb un superàvit, generat la legislatura passada, que ens ha permés invertir en l’ampliació del Centre de Dia, la millora de la seguretat vial al Desvio o en diverses actuacions al polígon industrial del Carrascot”.

“A més -continua el portaveu valencianista- el pressupost que han presentat no aporta cap novetat, es dedica al manteniment dels serveis que ja es presten amb la qual cosa es posa de manifest la falta d’un projecte de ciutat per a l’Olleria. L’única gran novetat és l’augment de la plantilla municipal que ara comptarà amb una plaça laboral de tècnic de comunicació, quan abans aquesta plaça era eventual (acabava quan ho feia l’alcalde) o hi havia una empresa contractada. Ramón Vidal ha posat a dit, sense cap procés de selecció, una persona de la seua confiança a dirigir la comunicació de l’Ajuntament. Una manera de fer que recorda la que va fer Vicent Llop anys arrere.

Aquesta persona abans treballava per a l’Ajuntament d’Aielo de Malferit quan l’alcalde era José Luís Pinter. I és que el dirigent del PP d’Aielo va passar de ser l’alcalde de la localitat veïna a ser el secretari de l’Ajuntament de l’Olleria a petició de Ramón Vidal. I després, quan no va aconseguir la plaça, va passar de secretari a interventor. “La qüestió era que una persona companya del partit i de la màxima confiança de l’alcalde de l’Olleria fóra el funcionari de categoria més alta a l’Ajuntament, el que demostra la poca confiança amb els treballadors municipals i les ganes de polititzar el funcionariat de màxim nivell. L’ombra d’aquesta persona ha estat un any darrere de qualsevol decisió que es prenia des de l’alcaldia”, afirma Julià Engo.