Fer créixer el BLOC i Compromís a l’Olleria serà el principal objectiu

Els valencianistes del BLOC Nacionalista Valencià de l’Olleria han celebrat este diumenge 16 de desembre el seu 6é Congrés Local on han triat Julià Engo i Fresneda com a la secretari local, amb la intenció de “fer créixer el BLOC i Compromís a l’Olleria per començar a treballar per a recuperar l’alcaldia de l’Olleria per a les persones i no per als interessos d’uns quants“, va afirmar el nou secretari local, qui també va afegir que “la paràlisi a la que han sotmés Gent de l’Olleria i el Partit Popular el nostre poble està passant factura a la societat olleriana que demana un referent alternatiu a les desastroses polítiques que provoquen les baralles internes i interessades que protagonitzen José Vidal, l’alcalde, Jesús Engo, el candidat del PP, i Javier Albero, president local del PP, per veure qui mana més. L’Olleria necessita un grup fort i cohesionat, de gent diversa amb un únic objectiu: les persones que viuen i treballen a l’Olleria. Davant l’embolic intern de PP-GdO, el projecte del BLOC-Compromís està erigint-se com a l’única possibilitat de traure l’Olleria i el seu veïnat endavant“.

El nou secretari substitueix en el càrrec a Montse Albiñana, qui ha sigut durant tres anys la secretària local del BLOC, i de la que s’ha destacat “la consolidació del projecte del BLOC i Compromís produït en el temps transcorregut des del 5é congrés, la millora dels resultats electorals i l’increment de la militància”. Així mateix va agrair “a totes les persones que han participat en el projecte la seua dedicació, que ens fa veure dia a dia que els nacionalistes valencians progressistes podem canviar el futur de la nostra ciutat”.

Julià Engo ara mateix és el portaveu del grup municipal del BLOC-Compromís a l’Ajuntament de l’Olleria i portaveu de l’Assemblea de regidors de Compromís a la Vall d’Albaida, i fins fa un mes va ser el secretari comarcal del BLOC. I l’acompanyen en esta nova etapa Marisa Garcia, com a responsable d’organització i finances, Joanjo Albinyana com a coordinador d’Acció electoral i implantació, i Montse Albiñana com a responsable de comunicació.