La llista electoral combinarà l’experiència de l’actual govern amb noves incorporacions

L’assemblea de Compromís a l’Olleria ha aprovat per unanimitat la llista electoral que presentarà a les eleccions municipals del pròxim 26 de maig. La candidatura l’encapçalarà l’actual alcalde de l’Olleria i portaveu local de Compromís, Julià Engo. Per al candidat de Compromís “La llista conjuga l’experiència acumulada per l’actual equip de govern amb la il·lusió de les noves incorporacions, i configura un equip potent amb l’ambició de d’avançar amb la millora de l’Olleria. Es tracta d’una candidatura que aspira, des del treball en equip, a governar, de nou, el nostre municipi“.

Julià Engo ha apuntat que “en la llista aprovada hi figuren una gran quantitat de noves persones, en el que és una bona mostra de fins a quin punt Compromís engresca cada vegada més a la ciutadania com a eina útil per transformar la societat. Dels deu primers, la meitat és la primera vegada que es presenten a unes eleccions“.

El segon lloc l’ocuparà l’actual regidora i Tinent d’alcalde Ruth Martínez. Als altres llocs continua Enric Such, actual regidor de Serveis Municipals i Esports, que ocupa el tercer lloc. En el quart lloc anirà Glòria Micó, regidora de Benestar Social i membre de la candidatura de Compromís a les Corts Valencianes.

En el cinquè lloc s’incorpora Montse Sempere Sancho, persona molt activa dins la comunitat educativa de l’Olleria i presidenta de l’AMPA del CEIP Sanchis Guarner. I en el sisè anirà l’actual regidora de Promoció econòmica, Gemma Vidal. Mentre que el seté serà ocupat per Pep Gramage, restaurador de professió i amb una llarga activitat en diverses entitats cíviques. Al vuitè lloc participa Anna Vidal, administrativa de professió i aficionada a l’atletisme.

El nové i el desé són per dos noves incorporacions. Carolina Brazales, estudiant de Filologia Hispànica, i David Such, estudiant de Negocis Internacionals ocuparan aquestos llocs. Al lloc onzé anirà Rosa Paula, activista juvenil i professora d’Anglés. Toni Oviedo, regidor en la primera legislatura democràtica després del franquisme, i José Boluda, jove empresari i actual càrrec fester de moros i cristians, tancaran la candidatura amb els llocs 12 i 13.

La candidatura la completen com a suplents Merce Simón, directora d’un centre escolar de primària i exregidora; Àngel Cano, investigador en formació a la Universitat de València; Nieves Borrás, merescuda jubilada i Vicent Albinyana, exregidor de promoció econòmica.

Tots ells coincideixen en treballar gestionant d’una manera honrada i participativa, per aconseguir el benestar econòmic i social de tot el veïnat.

Finalment, el candidat a l’alcaldia ha afegit que “encarem aquestes eleccions amb l’ambició de transformar l’Olleria i de fer-ho des de l’experiència i la renovació, des del treball en equip i, és clar, des del valencianisme, l’esquerra i l’ecologisme. Amb il·lusió i realisme, pensem que l’Olleria ho necessita”.

La candidatura completa la conformen:

1.- Julià Engo Fresneda

2.- Ruth Martínez Soler