El col·lectiu de Compromís per l’Olleria va presentar dissabte la seua candidatura per a les eleccions municipals del 24 de maig i va desgranar els aspectes més rellevants del seu programa de Govern per a la legislatura 2015 – 2019, programa que es pot consultar a http://lolleria.compromis.net/programa-2015-2019/.

En este sentit, Julià Engo va agrair al poble de l’Olleria la participació en l’elaboració del programa, i els va animar a “exigir els dirigents el compliment del programa així com la resolució dels problemes que vagen apareixent”. El candidat del col·lectiu ollerià de Compromís es va mostrar molt agraït per la participació i les mostres d’afecte del poble de l’Olleria i va assegurar que “no prometrem el paradís, proposem treballar conjuntament per poder arribar-hi tots junts”.

Els altres membres de la candidatura també van enumerar una sèrie de propostes com la reactivació dels plans culturals i turístics que van iniciar a l’anterior legislatura en què van governar, l’optimització de recursos esportius per tal d’oferir més possibilitats de manera gratuïta i la reducció de l’IBI a aquelles empreses que creen treball estable i de qualitat per a la gent del poble.

A l’acte, que es va celebrar al teatre cine Goya, també hi va acudir el diputat a les Corts Valencianes Fran Ferri per parlar dels objectius de Compromís a nivell autonòmic. Ferri va apel·lar a la feina feta com a oposició en la qual “s’han dit les coses pel seu nom, al lladre, lladre; al corrupte, corrupte”. Per a acabar, va preveure un canvi polític a l’Olleria i al País Valencià en el qual Compromís en serà protagonista.