Compromís realitza diverses preguntes sobre l’entorn urbà

El regidor d’Urbanisme i Medi ambient de l’Ajuntament de l’Olleria, Javier Albero del PP, ha realitzat la contractació d’una nova assessoria per a que treballe en el Pla General d’Ordenació Urbana (PGOU). El 2003, l’últim alcalde del PP, Vicente Llop, va contractar un estudi d’arquitectura i advocats per a la redacció i assessorament del PGOU. “El treball que ens va presentar, assegura Julià Engo, portaveu de Compromís, no va agradar ningú, inclosa molta gent del seu partit (un dels motius de l’aparició de Gent de l’Olleria). I ara, Albero, renunciant a tot el treball del seu partit en 10 anys en matèria d’urbanisme, abandona aquest estudi i contracta un de nou. El problema és que ningú sap quina és la política urbanística d’Albero i el PP de l’Olleria ara mateix. I açò pot ser més perillós encara”.

Aquest fet es va donar a conèixer durant el passat ple del dimarts 24 de setembre, gràcies a una pregunta del grup municipal de la Coalició Compromís, ja que moments abans el mateix regidor del PP es va negar a donar informació sobre el seu departament i va dir que “ja coneixeran vostés em què em gaste els diners del meu departament quan presentem els comptes a l’any que ve”.

Durant el mateix ple el Grup municipal de Compromís va preguntar sobre diversos temes de l’entorn urbà, com per exemple els desperfectes en el paviment que té el parc de l’Hort de Marau, i quan pensaven arreglar-los. Van preguntar també sobre si l’Ajuntament pensa posar papereres i si pensa reparar les que es trenquen, degut a les queixes de molta gent durant estes festes.

La neteja de la zona verda que hi ha enfront de l’institut; i la solució a les males olors i filtracions a la superfície del clavegueram del polígon dels Teularets, on s’ubica Cartonajes Bernabeu, al seu pas pel camí d’Aielo van ser també altres precs que van demanar els regidors valencianistes de Compromís. A totes elles l’alcalde va dir que ho solucionaria.